cansanattasarim@gmail.com

1 Haziran 2015 Pazartesi

TAVSİYE EVİ...


Uzun zamandır gitmek isteyip, davetlerin haftaiçi olması sebebiyle katılamadığım tavsiyeevi ziyaretimi nihayet cumartesi günü gerçekleştirdim. Renan Hanım ve tavsiyeevi ekibinin samimi,güleryüzlü karşılaması ile adım attık. Davetli tüm melekler geldiğinde toplantı da başlamış oldu...


Masanın görüntüsüne bakıp aldanmayın, biz uzman diyetisyen Canan Aksoy ile "Sağlıklı beslenme ve su tüketimi" üzerine sohbet ettik. Özellikle çocuklarda doğru beslenme ve obezite konularında bildiklerimizin altını çizdik,bilmediklerimizi ise akıllara yazdık. 


Verdiği değerli bilgiler için Canan Aksoy'a bir kez daha teşekkür ediyorum.


Su, hayatımızda çok büyük önem taşıyor şüphesiz. Tükettiğimiz suyun kalitesi, hem çocuklar hem de yetişkinler için doğru su tüketim miktarları, bu konuda doğru ve yanlış bildiklerimizi konuştuk. Waternet firma yetkililerinden su arıtma sistemleri ve ürünler hakkında bilgi edindik.


Yeni bloggerler tanımak çok çok keyifliydi...


Bir tavsiye meleği olarak bu katılımdan son derece mutlu ve fazla kaloriler ile ayrıldım :) Şimdilik benden haberler bu kadar.
Bugün mutlu ve güzel haberlerle dolu bir haftanın başlangıcı olsun, hepinize kocaman sevgilerimi gönderiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder